T.G.I.F

I tisdags så gick jag på en baby date med älskade Mona och hennes sötnos till son Ibou. Han är  verkligen skit gullig och snäll liten pojke. Vi möttes upp utanför Åhlens där även Aminata och Trisha dök upp så det va kul att träffa på dom med. Men de skulle nån annanstans så jag och Mona bestämde oss för att gå och sätta oss på Fridays uteservering i kungsan för det va skit varmt den dan! Det va verkligen jätte mysigt där, fick en utomlandskänsla av hela atmosfären. Mona va ju och hälsade på mig och Fatima i Miami när vi bodde där för ca. 4 år sen (shit vad tiden flyger iväg!) känns konstigt att skriva för fyra år sen för här sitter man med sina barn nu liksom. Tänk om man kunde se in i framtiden och se att allt det här va på väg, life is funny at times! hursomhelst så blev det en massa mezmerizing från den resan och vi drömde oss bort mot the world famous Miami Beach. Men verkligheten slog oss när när våra pluttar började gnälla lol. Men det va då det och nu är nu;) Jag tror nog det här va första gången som Damien och Ibou fick ögonkontakt på riktigt, de verkade tycka om varann iallafall så det va bra! De va iof på sjukhuset och välkomnade han till världen när han precis hade fötts. Men han va som sagt nyfödd så han va väl inte direkt medveten om hans omgivning eller nåt, stackarn helt clueless lol. Jag stötte även på min gamla arbetsledare där och han va jätte glad över att se mig och Damien. Jag jobbade med dom under tiden jag va gravid, han sa att han såg fram emot att ha mig tillbaka efter mammaledigheten så det va kul:) Efter fridays så gick vi bara runt och runt i stan tiils vi tröttnade och sen var det hemåt. 











Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0