Shout out to Amitis Mohebbi!

Jag tror verkligen att jag kan va lite för optimistisk ibland när det gäller att göra grejer med min lille bebbo. Idag va jag och fixa naglarna hos världens bästa Amitis Mohebbi i Kista! Hennes nagelsalong ligger vid samma ingång som Kista laserklinik. Det va första gången jag fixa naglarna hos henne, och hon är snabb, effektiv och duktig! asså deras kundservice va on top också speciellt när de va mer än villiga att ta hand om D. medan jag fick mina naglar fixade lol! tänkte först att de skulle tänka att jag va galen som tog med honom dit men nej de va hur coola som helst och fick mig att känna mig väldigt bekväm. De blev verkligen helt förtjusta i han och började snacka direkt om att gå hem och sätta 'igång' för att skaffa barn lol. De va skit roliga det blev mycket skoj och skratt iallafall så tiden gick snabbt. Så om ni känner er sugna att få fräscha naglar till sommaren vänd er till Amitis!;)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0