Shoshan broshan!

Jag sitter på jobbet och håller snart på och somnar. Sov inte så bra innan. Så jag tänkte sysselsätta mig med att blogg lite. Men det verkar inte funka för med varje tangentslag så gäspar jag.

Ääääh. Här kommer några bilder från min instagram.


Var på loppismarknad i Hornstull i söndags med Hanna. Vädret var verkligen på topp asså. Riktigt sommarväder! Hittade några grejer som jag vart glad över. Det är ju så svårt med storlekar och passform när man inte har möjlighet att prova kläder men mina plagg passade perfekt! Jag har väl ett bra öga ;)

Men nu ska jag inte köpa NÅGOT mer för än jag åker iväg till the U.K med min hubby i slutet av juni månad. Jag ska leva väldigt fattigt tills dess om jag vill kunna shoppa där. För att jag är ganska så fattig (om man mäter i svensk standard) och kan inte leva la vida loca just nu. Men det är bra för mig. Måste lära mig lite disiplin när det gäller min ekonomi. Jag slösar allt för mycket och sparar NOLL. Vuxet va?

Mors dag var ju även på söndagen så jag ock mina bröder gick och handlade massa gott som skulle grillas och gjorde en mumsig sommartårta för att fira vår kära mor. Sen rosor på det också. Det var myspysigt. Men efter allt gott så fick jag och Hanna riktigt magont och låg i sängen och klagade. Vi tog sen en varsin värktablett och en dusch och skar sedan upp en till tårtbit var innan läggdags. Pleasure (tårta) and pain (mer magont).

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0