Kostym jakt åt BabyDee!

24/05/12

Tracy kom hem till oss i morse efter att hon hade slutat jobbet, hon jobbar i närheten så det va perfekt tillfälle för henne att komma och vila lite. Hon va ganska trött så hon låg och myste med sin gudson en stund medans jag höll på att fixa mig. Jag ville hitta nån gullig kostym åt lillen som han kan ha på sig Mica och Olis big day, så vi åkte till Tensta. Jag har letat i alla vanliga affärer där de säljer baby kläder men det är ganska svårt att hitta kostymer:S så om ni är ute efter fina baby kostymer till förmånliga priser så kan ni faktiskt hitta det i Tensta! jag hittade skit söta men de va tyvärr för stora för han, han är ju efterallt en ganska liten pojke hihi. De va verkligen på gränsen till hans vanliga storlek *otur*. Vi åkte vidare mot stan sen istället och där mötte vi upp syrran och barnen. Vi sprang runt i olika affärer och det blev lite treats för en själv. Gick in på Mango sist och där stöter man på the bride to be herself Mica! hehe rolig överraskning:) efter en liten chatt stund så drog Tracy vidare till SATS i Sture och träna. Jag, sis and the kids gick och käka på kungshallarna lite snabbt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0