Grillning

Ikväll så grillade jag och mina gumstres (samt säkert halva Sverige) här hemma på min altan med elgrillen. Grillat är verkligen godast!! Mmm...

Vi satt iallafall bara här och chillade och pratade om massa strunt. Som vanligt. Det känns som att kroppsvikt, hår och andra tjejer alltid är ämnen som diskuteras bland oss. Typiskt tjejigt. Och pinsamt. Men men. Vi är ganska typiska girly-girls.

Tog inga bilder med min digitalkamera men här är några bilder tagna med min IPhone! Jag älskar verkligen den! Den har verkligen allt man behöver + en bra kamera. <3 it! Sitter liksom och bloggar från den nu :)

 

image description
Äh, ska sova nu. God natt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0