Fler bilder från Amies student!

Våran icke så 'lilla' kusin längre Amie tog studenten igår!:D tiden går alldeles för snabbt! hon har verkligen vuxit upp till en ung vacker dam. Jag kommer ihåg när hon va liten och brukade komma hem till oss. Det första hon brukade fråga efter när hon klev in i huset va om vi hade filmjölk hemma haha... hon älskade det, så gullig! Nu är hon liksom gift och allt im happy for her:) Ja som sagt det va utspring först såklart sen var det vidare mot mottagningen i Vårberg. Lokalen och inredningen va verkligen jättefin och Amie såg ut som en stjärna med alla hennes fina klänningar! Vi va där till ca. 21.00 och sen var vi tvungna att röra oss hemåt för alla barnen började bli trötta och otåliga. Plus att min käre man som jag har saknat som fan skulle komma hem senare under kvällen. Han har varit i Norge och hälsat på sina ole' mates så ja det va nåt annat man såg fram emot:P. Det va iallafall en lyckad och rolig dag. Man träffade på nästan hela släkten. Enligt Manneh dåra så skulle det va en 'bbq fest' efter utspringet men nej det va mer än så. Man va ju inte lika fixad som mer än hälften på festen lol. (rätt info nästa gång Mooni!:P) Men det som räknades va ju självklart att Amie njöt av det hela and she did indeed! När vi kom hem sen så natta jag lillen genast, sprang in i duschen, städa lite i sovrummet, tände doftljus och satte på mig nåt seductive snabbt innan maken anlände haha.

me and sis getting ready


Fina Fatima och Jojo:)


vilo paus med barnen i Nacka Forum


Lokalen fint dekorerat


signing the super big card




Tårtan!


Madi och Ibou


Vackra Manneh och Baby Ava


Fala beautiful as always


Nice ghals




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0