Finally joined the blog world... at last!

Hej allesammans! det är jag som är Nancy... min kusin Fatima (nedan) har redan berättat lite kort om våran gemensamma blogg 'chicmix' och vad tanken bakom hela konceptet är. Som många av er kanske redan vet så ser min, Fatimas och Hannas vardag lite annorlunda ut just nu och det är just därför vi vill ge er en inblick i hur det t.ex är att vara mamma och gift (i mitt fall). Vi kommer dessutom att ge er tips och råd gällande löshår och prata om allt mellan himmel och jord, så vad som helst kan dyka upp här! 
So without any further or do let the journey begin and get to know us better!

 


Jag heter Nancy Lemon och är 25 år, gift och har en liten son på 4 månader.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0