"Därför" är inget svar!

Som person så pratar jag mycket om hur jag känner och vad jag tycker. Och jag tycker ganska mycket. Alla har olika åsikter och vissa gillar säkert inte saker som jag säger eller tycker. And that's fine with me. Ofta så blir jag ganska hetsig i diskussioner och lite småsur men jag kan iallafall respektera/lära mig utav andras åsikter OM de kan backa upp deras argument med antingen FAKTA eller VETTIGA resonemang! One or the other is fine. Men har du liksom inget utav dom, så kommer jag fortsätta tjaffsa emot och komma med mina anledningar, förklaringar och dumförklaringar.

Jag HATAR när folk bara svarar "därför" på en fråga. Vadå därför? Då svarar jag oftast med " det finns alltid en anledning till allt, så VARFÖR?  Medvetet eller omedvetet, rätt eller fel, så vet man oftast varför man tycker på ett visst sätt eller betedde sig på ett visst sätt. Så kom inte med ett jävla "bara därför".

Med det sagt så ville jag bara säga att jag gillar att vara delaktig i diskussioner.

FÖR JAG VINNER ALLTID! :) Mohahaha

Kommentarer
sally

Så är jag med och gud vad folk blir förbannade! För jämt hör att jag är bra på att förklarar folk

2012-06-07 21:06:39
URL: http://www.bossdiva.blogg.se
sally

dum förklara lol vet inte vad jag håller på med i bland nice att du är tillbaka

2012-06-07 21:07:34
URL: http://www.bossdiva.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0