Nya ID-handlingar och simhallen

Mitt pass ruttnade i April så det va helt enkelt dags att fixa nytt. Likaså mitt ID kort skulle ruttna nu i Augusti!
Asså det här med pass och ID kort är nåt man snabbt glömmer bort om man inte öppnar det då och då eller reser ofta. Man vill ju inte åka till flygplatsen med ett gammalt pass så att man blir tvungen att fixa provisoriskt med sina resepengar i sista minut. Så jag va och fixa nytt i Solnas polishus. Jag hade bokat tid i förväg där så det va skönt för annars brukar det va jävligt långa kötider vid drop-in, och det är inte så smart när man har en otålig liten 5 månaders.
 
Efter det va fixat så gick jag förbi H&M lite snabbt för att köpa nya badkläder. För att jag och syrran hade lovat barnen att gå till simhallen i Vällingby. De har ett jätte gulligt mini-äventyrs bad där! Åt lillen köpte jag såna här 'little swimmers' vattentäta bad blöjor från märket Huggies. Jag tog den absolut minsta storleken de hade för bebisar, den va för barn som väger mellan 3-6 kg. Det är bra med såna med tanke på att så pass små bebisar brukar 'lägga' i blöjan! hehe.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0