De senaste dagarna...

Åh vart ska man börja?... ja i torsdags så åkte jag och babe in mot stan för att leta kostym åt honom som han skulle ha på Mica och Olivers bröllop. Liiite sent ute när bröllopet va på lördagen! men det gick ganska snabbt att hitta, vi gick förbi Topman och där stog det stort att de hade ett erbjudande där man kunde få slips, skjorta, byxor och kavaj till endast 1500 kr. Så det va helt klart värt att gå in där. Vi hittade en jättefin och den satt perfekt så vi körde på den. Schyssta kostymer brukar ju i vanliga fall kosta en förmögenhet annars så det var ett bra kap. Själv då så behövde jag lite nytt smink så vi gick förbi Åhlens. Jag köpte in en foundation, ny blusher och puder från Make Up Store. De flesta 'women of colour' brukar ju köpa sånt  smink från MAC men jag har skit svårt för att hitta en bra nyans för min hudton därifrån. Deras färger får mig alltid att se så askig ut så jag måste gå igenom värsta proceduren för att få till rätt färg. Och man vill inte ha allt för många lager på sig heller så det ser ut som en mask. So i fux with Make Up Store from now on;) När vi va klara med shopping turen så va vi för hungriga så gick och käka buffe på en mongolisk och asiatisk restaurang i närheten.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0