Ajimajs student fest! 09/06/12

Ja så på lördagen så var det då dags för Ajimajs student fest/mottagning! Jag har för mig att hon hade sitt utspring på onsdagen lr torsdagen under samma vecka och sköt upp festen tills på lördagen. Hursomhelst så åkte jag, Mbye, mitt lilla hjärta, Tracy och Alex in dit tillsammans. Mottagningen tog plats i Tensta träff. Det va skönt för det är ju ganska nära Vällingby så det gick snabbt att åka dit och tbx. Vi kom dit klockan 20.00 när det skulle börja men när vi väl kom fram så hade ingen annan kommit än så vi bestämde oss för att åka till Kista C och vänta ett tag till tills fler folk börja droppa in. Det va en nice kväll men det blev däremot inte så mycket dans för min del eftersom att jag höll på och fixa med Damien typ hela kvällen... men det vi mest ville va ju självklart att närvara och fira hennes dag. Så ett stort grattis till dig Ajimaj, önskar dig all lycka i framtiden;)

Student tjejen!


bytte outfits under kvällens gång;)


Jag och Trace




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0